Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

ΤΡΕΙΣ ΒΑΛΤΟΙ
ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΟ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΡΒΑΡΗΓΟΣ


Μαρίνα Τσβετάγιεβα: Μαρία Συμεών &  Σοφία Πάρνοκ: Βανέσσα Αραπάκη


ΑΠΌΣΠΑΣΜΑ
Είμαι τρελή... ενώ έχω πονέσει, έχω σπαράξει
κι όμως, πόσο μου λείπουν όλα ετούτα, το τελευταίο διάστημα 
δεν αντέχω να ζήσω χωρίς την παραφορά του έρωτα
τις πίκρες και τους πόνους μιας αγάπης
είναι στείρα η αυθεία ζωή... άπνοη...
δεν είναι για μένα αυτή...
δεν θα χωρέσω στις ρωγμές του αμυδρού χρόνου...
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
 Ο χρόνος περνούσε κι εγώ γινόμουν γυναίκα -κι έπρεπε να ακολουθήσω 
το δύσκολο δρόμο των γυναικών...
αυτόν που τόσες και τόσες ακολούθησαν… από την αθωότητα στην ενοχή

από αριστερά:
Βανέσσα Αραπάκη... Δημήτρης Βαρβαρήγος... Μαρία Συμεών... Χάρης Σεπετζής


Η χαρισματική και απαράμιλλη πένα του συγγραφέα Δημήτρη  Βαρβαρήγου ζωντανεύει τη ζωή της εμβληματικής ρωσίδας ποιήτριας Μαρίνα Τσβετάγεβα, ρίχνοντας φως στις άγνωστες πτυχές της και αναπαριστά με ανεπανάληπτη μαεστρία τα πάθη, τους έρωτες, τη δυστυχία, την απόρριψη και την απόγνωση  που βίωσε και την οδήγησαν εν τέλει στην αυτοχειρία.Κλειώ Τσαλαπάτη Βιβλιοκριτικός, Δημιουργός του blog "Φίλοι της Λογοτεχνίας"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου