Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015

Τα χρόνια του φιδιού ΛΙΠΕΣΑΝΟΡΕΣ

Πρεμιέρα 11 Νοεμβρίου στις 6:30 και για δέκα παραστάσεις
ΘΕΑΤΡΟ ΒΑΦΕΙΟ-«ΛΑΚΗΣ ΚΑΡΑΛΗΣ» 
Διεύθυνση Αγ. Όρους 16 & Κωνσταντινουπόλεως 115



Τα χρόνια του φιδιού… Λιπεσάνορες…
Ω Δία, τις μοίρες των θνητών 
που είσαι κυβερνήτης πορεύεις… 
κι εμάς καθόλου δεν σπλαχνίστηκες… 
κατάρα έσπειρες στη χώρα μου, 
φωτιά και μάχη, πέλεκας βαρύς… 
σταμάτησα, ναι σταμάτησα σε σένα να προσεύχομαι… 
πρωτάκουστος ο λόγος μου… 
εγώ η πονεμένη Εκάβη, η μάνα των μανάδων, 
μ’ έκανες άπιστη και τ’ όνομα σου σαν ακούω να υμνούνε, 
φονεμένη νιώθω την καρδιά μου… 
μαράθηκε η ανάσα μου… 
τη φωτιά και το θάνατο έκανες ζωή μου…


Πληροφορίες
Πρεμιέρα 11 Νοεμβρίου στις 6:30 και για δέκα παραστάσεις
ΘΕΑΤΡΟ ΒΑΦΕΙΟ-«ΛΑΚΗΣ ΚΑΡΑΛΗΣ» 
Διεύθυνση Αγ. Όρους 16 & Κωνσταντινουπόλεως 115

Συντελεστές
Εκάβη: Γεωργία Ζώη
Ανδρομάχη: Ελίζα Σολωμού
Κασσάνδρα: Ντομένικα Ρέγκου
Βρισηίδα: Ορνέλα Λούτη
Τρωαδίτισσα: Αρετή Κοκκίνου
Συγγραφή: Δημήτρης Βαρβαρήγος 
Σκηνοθεσία: Κατερίνα Μαντέλη
Σκηνικά -κοστούμια : Θεοδόσης Δαυλός
Επιμέλεια και εκτέλεση σκηνικού: Νίκος Κωνστάντης
Σύνθεση μουσικής και κιθάρα: Αρετή Κοκκίνου 
Σχεδιασμός Φωτισμού: Γιάννης Κωνσταντακόπουλος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου